halloojjjj!

hej hej alla bloggläsare!
just nu sitter jag hemma hos min pappa och spelar lite på datorn ;) och medans tar jag bort alla bilder från min mobil och lägger in de på datorn :) jag har fullt.... man kunse inte ta en enda bild till! omg! hhhahahahahhahahahahahahah men annars e de som vanligt... i lördags va de ju valborg! ja  juste!!!!! det va jätte kul för mig!!!!!!!!! och hela den veckan innan valborg hade jag 40* feber! och bara låg hemma och mådde pisss!!!! men nu mår jag bättre och är frisk! och imrn ska jag åka till dalarna! ka träffa min ny opererade farmor! hon opererade axeln :( men nu mår hon förhoppningsvis lite bättre :) och sen ska min pappa bygga en altan utanför vårat gus uppe i dalarna! min faster och farbror ska hjälpa till! (tror de e farbror och faster...) men tyvär ska vi åka hem på söndag :( buhuhu :( men det braiga är att vi bara har 1 månad kvar tills sommarlovet!!!!!!!!! WOHOOOO! sen börjar jag i 6:an och vi delar klassen :)
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera?^^:

Du heter?
Komihåg?

E-postadress: (bara för mig ♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0